Szájsebészeti beavatkozások

Tudta,

hogy vannak olyan fogászati esetek, amelyek hagyományos fogorvosi ellátás keretin belül nem kezelhetőek? De ilyenkor sem kell megijednie, félnie, mert fogászati központunkban egy helyen, mindenre megoldást nyújtunk. Szakképzett szájsebészeink mellett, a legmodernebb diagnosztikai eszközök, és a teljes fájdalommentesség várja. Nem véletlen, hogy munkánkra és a fájdalommentességre is 100%-os garanciát vállalunk. Fogászati központunkban egy helyen, mindenre megoldást nyújtunk.

Mit nyújtunk Önnek szájsebészeti ellátásunknál?

1. Teljeskörű konzultációt: előre megbeszéljük milyen kezelésre van szüksége, mi várható a kezelés alatt, illetve mit fog érezni, tapasztalni a gyógyulási folyamat során.
  2. Ha indokolt a beavatkozás után jégtasakkal és gyógyszerrel engedjük haza.
  3. Összeírjuk és átbeszéljük a kezelés utáni teendőket. Például: mit ehet/ihat, mit csinálhat/mit nem, hogy szedjen gyógyszereket stb.
  4. A kezelés utáni nap mindig érdeklődünk hogyléte felől. Munkatársunk telefonon fogja Ön keresni, ugyanis fontos számunkra, hogy tudjuk, minden rendben van Önnel!
  5. A kezelés után nálunk díjmentes kontrollvizsgálat/varratszedés várja. Kezelési díja mindent magába foglal, plusz költségekkel nem kell számolnia.

Ismerje meg szájsebészeti kezeléseinket:

Beavatkozásaink teljesen fájdalommentesek, helyi érzéstelenítésben végezzük azokat. Fogászati központunkban használt érzéstelenítők 4x hatékonyabbak, mint más injekciók. Még beadásukat sem fogja érezni, hiszen a tűszúrás előtt gyümölcs-, vagy mentolízű érzéstelenítőt használunk ínyére.

Ha szájsebészeti problémája lenne, vagy bármilyen kérdés felmerült Önben, keressen minket bizalommal, jelentkezzen be hozzánk!

Valamelyik szájsebészeti beavatkozásunk lehet a megoldás problémájára? Kérjen időpontot!