Tudta,

hogy egy idő után elszuvasodott fogát nem lehet hagyományos töméssel betömni? Hogy minél tovább hallogatja, annál rosszabb lesz? Mert apró kis lyukból tátongó űrré változik? De természetesen nem kell megijednie, mert ilyen esetben is van megoldás, esztétikus betétjeink segítségével.

Mi az az inlay/onlay fogbetét?

Az inlay/onlay egyfajta tömés, mely a hiányzó fogszövetet pótolja. Biztonságos és tartós megoldás nyújt olyan esetekben, ahol már túl nagymértékű a fogszuvasodás. Az inlay/onlay betét előnye, hogy nem az egész fog kerül lecsiszolásra, csupán csak a beteg foganyag. Fogászati központunkban a betétek porcelánból készülnek, de igény esetén természetesen biztosítani tudjuk a nemesfém, vagyis arany inlay-eket is.

Milyen esetekben használunk inlay/onlay esztétikus betétet?

• Nagymértékű fogszuvasodás esetén.
  • Régi, nagy kiterjedésű amalgán tömés cseréje esetén.
  • Gyökérkezelt fogaknál.

Ha letört a fog.

• Mert, fogszakorvosaink által készített munkáinkra, a betétekre egy év garanciát vállalunk.
  • Mert fogtechnikánk által készített inlay/onlay biztosítja a pontos fogszéli záródást, így nem kell a tovább szuvasodástól tartania.
  • Mert betéteink porcelánból, vagy igény esetén nemesfémből készülnek.
  • Mert 22.600 elégedett páciensnek segítettünk már, csak olyan kezeléseket végzünk, amivel mi is elégedettek lennénk.

Hogyan készül az inlay/onlay?

1. A fogüreget előkészítjük, vagyis a szuvas foganyagot eltávolítjuk.
  2. Ezután lenyomatot veszünk a fogáról.
  3. Fogtechnikánk elkészíti a mesterséges betétet.
  4. Majd ez a betét kerül beragasztásra egy speciális ragasztóanyag segítségével.

Inlay és onlay betéteink között csak méretbeli különbség van. Az anyag és az ár mindkettőnél azonos.

Ha inlay/onlay fogbetétre lenne szüksége, keressen minket bizalommal!

Felejtse el a szuvas fogakat, és kérjen időpontot most!