Bölcsességfog eltávolítás

Talán mindenki számára ez az egyik legismertebb probléma. Ha egészségesek és megfelelően igazodnak, értékes részei a szájnak, ám a legtöbb esetben sajnos elhanyagoltak, rendellenes nőnek, időről-időre számos kellemetlen tünetet okoznak.

Amennyiben az eltávolítása szükséges, akkor sincs ok az aggodalomra, megfelelő kezek segítségével fájdalommentesen orvosoljuk a problémát. Számos bölcsességfog eltávolítást végeztünk fogászati központunkban az egyszerű esetektől, a bonyolultakig. Érdemes megnézni a következő röntgen felételt:

Ezen a fotón jól látszik, hogy a bölcsességfog teljesen rosszul helyezkedik el a szájban, nyomva az egész fogazatot. Szájsebészünk teljesen fájdalommentesen, helyi érzéstelenítésben távolította el, ezáltal elérve panaszmentességet.

Mit nyújtunk Önnek szájsebészeti ellátásunknál?

• Teljeskörű konzultációt: előre megbeszéljük milyen kezelésre van szüksége, mi várható a kezelés alatt, illetve mit fog érezni, tapasztalni a gyógyulási folyamat során.
  • Ha indokolt a beavatkozás után jégtasakkal és gyógyszerrel engedjük haza.
  • Összeírjuk és átbeszéljük a kezelés utáni teendőket. Például: mit ehet/ihat, mit csinálhat/mit nem, hogy szedjen gyógyszereket stb.
  • A kezelés utáni nap mindig érdeklődünk hogyléte felől. Munkatársunk telefonon fogja Ön keresni, ugyanis fontos számunkra, hogy tudjuk, minden rendben van Önnel!
  • A kezelés után nálunk díjmentes kontrollvizsgálat/varratszedés várja. Kezelési díja mindent magába foglal, plusz költségekkel nem kell számolnia.

Ismerje meg további szájsebészeti kezeléseinket:

Ha fájó bölcsességfoga van, vagy csak előrelátó és megnézetetté nincs-e vele baj, keresse fel fogászati központunkat! A fájdalommentességre 100%-ék garanciát vállalunk!

Óvja meg Ön is fogai egészségét, forduljon hozzánk bizalommal!