Hyaluronsav ránctalanító kezelés

Ön is fél a fogászati kezelésektől? Ezért inkább hanyagolja a fogászati problémája megoldását?

Tudta, hogy fogászati központunkban a legmodernebb technológiánknak köszönhetően nem csak 100%-ban fájdalommentes helyi érzéstelenítést, hanem altatásos fogászati kezelést is igénybe tud venni?

Fogászati központunk folyamatosan lépést tart, figyeli és használja a fogászat területén megjelenő újításokat. Csak olyan hatóanyagokkal, eszközökkel dolgozunk, olyan kezeléseket végzünk, amivel magunk is elégedettek lennénk! Ezáltal lesz kezelése teljesen stressz- és fájdalommentes, melyre 100% elégedettségi garanciát is vállalunk. Klinikánk forradalmian új fájdalomcsillapítója 2- szintű alvóstádiumra képes, vagyis éber szedációt végzünk.

Miért jó az éber szedáció?

- Azért, mert ez a módszer nem számít mély altatásnak. Kezelés alatt egy úgynevezett éber kóma állapotot idézünk elő.
- Azért, mert a kezelés alatt nincs tudatos állapotban, és nem fog emlékezni semmire, fájdalmat egyáltalán nem érez.
- Azért, mert a mély altatással szemben, ez a módszer nem viseli meg szervezét.
Mivel klinikánk a biztonságra nagyon nagy hangsúlyt fektet, ezért az éber szedáció előtt kikérdezzük részletesen egészségügyi állapotáról, és a kezelés alatt egy aneszteziológus és egy nővér vigyáz Önre.

Nálunk a helyi érzéstelenítés is teljesen fájdalommentes, melyre 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk. Érzéstelenítőink 4x hatékonyabbak, mint az átlag injekciók. Még ezek beadását sem fogja érzeni, hiszen a tűszúrás előtt gyümölcs-, vagy mentolízű érzéstelenítőt használunk ínyére.

Ha bármilyen kérdése lenne fájdalomcsillapításainkról, illetve a kezeléseinkről, keressen minket bizalommal!