Nem csak szép, hanem egészséges mosolyt is szeretne? Gondolta volna, hogy a lerakódott fogkő olyan panaszokat okozhat, mint a fogmosáskor fellépő, vérző íny? Rossz lehelet? Hogyha nem foglalkozik vele, akkor fogszuvasodáshoz, ínygyulladáshoz, legsúlyosabb esetben fogelvesztéshez vezethet?

Ezekért fontos tudatosnak lenni a fogápolásban, és félévente fogkő eltávolításon részt venni. A kezelés teljesen fájdalommentes, gyors, és fogai nem csak egészségesek lesznek, hanem ápoltak és fehérebbek is. Egy egészséges mosollyal távozhat fogászati rendelőnkből. Ne csak a pénzügyeibe, hanem a fogaiba is fektessen bele!

De mi is az a fogkő?

A fogkő olyan megkövesedett baktériumokat tartalmazó lerakódás a fogakon, mely az ínyrészeket folyamatos gyulladásban tartja. Többnyire olyan helyeken képződik, ahol a tisztítás nehézkes vagy egyáltalán nem kivitelezhető. A fogkő mennyisége mindenkinél eltérő, de minden esetben javasolt az eltávolítása. Sokan nem tulajdonítanak nagy jelentőséget neki, pedig ezek a baktériumok szépen-lassan megeszik a fogat, fogszuvasodást okoznak, vagy fogínygyulladást, legsúlyosabb esetben pedig akár fogvesztést is előidézhetnek.
Fogkő eltávolítása Fogkő ultrahangos eltávolítása alsó és felső fogívről, fogzománcot kímélő polírozó pasztával.  Dentálhigiénikus: Kocsis Szimonetta
Előtte
Utána

Hogyan zajlik egy ultrahangos fogkőeltávolítás?

1. Szakképzett dentálhigiénikusunk ultrahangos depurátor segítségével teljesen megtisztítja a fogait a lerakódástól, a lepedéktől, a fogkövektől, és az elszíneződésektől. Ultrahangos eszközünk úgymond lerobbantja a fogkövet fogai felszínéről, annak károsítása nélkül. A kezelés teljesen fájdalommentes, melyre garanciát is vállalunk.
2. A fogkő eltávolítás után ízesített tisztító pasztával lepolírozzuk a fogait. Ez azért fontos, mert sima felületet eredményezünk, ezáltal a lepedékek nehezebb rakódnak le majd a fogfelszínére. Mindez mellett a polírozás fehéríti a fogait.
3. A kezelés végén nyugodtan kérdezzen dentálhigiénikusunktól, szakemberünk szívesen megmutatja a helyes fogápolási technikákat, a fogselyem, fogkefe, szájzuhany használatát.

Ahogy az előzőekben írtuk a nálunk végzett fogkőeltávolítás fehéríti a fogait. Nem olyan hatékony, mint egy fogfehérítés, nem olyan tartós, de esztétikai szempontból nézve a fogak fehérebbé vállnak az eredeti állapothoz képest.

Jelentkezzen egyszerűen ultrahangos fogkőeltávolítása!