ICON kezelés

Újra boldog, önfeledt mosoly!

Az ICON kezelésünk egy különleges és innovatív eljárás,

ami nem csak a fogzománc fehér foltjait tünteti el hatékonyan és fájdalommentesen, hanem fúrás nélküli fogtömést is lehetővé tesz a fogszuvasodás kezdeti stádiumában, hiszen ez anyag behatol a savak hatására a fogzománcban kialakult apró lyukakba, kitölti azokat és megerősíti a fogzománcot. Megakadályozza a szuvasodás tovább terjedését.

A technológiát Németországban fejlesztették ki, akár egy alkalommal elvégezhető, teljesen fájdalommentes. A tökéletes megoldás mindenki számára, éljen a lehetőséggel!

A fehér foltos fogat nem lehet fogfehérítéssel eltüntetni!

Nem fehéríthető hozzá a fog többi része. A fehér foltok több okból alakulhatnak ki:

• veleszületett eltérés
  • trauma (a fogzománc sérülése ütődés vagy baleset következtében)
  • különböző gyógyszerek szedése
  • fogszabályozó készülék eltávolítása után is gyakran felfedezhetők a fogak felszínén

Ha Önt is zavarja a fogain lévő fehér foltok, amik akár fogszabályozás után is kialakulhatnak, akkor ICON kezelésünk egy biztos megoldás. De nem csak ekkor, hanem kezdődő fogszuvasodás esetén is, hiszen:

•  a kezelés nem igényel fúrást
  •  a még egészséges fogállomány érintetlen marad
  •  a beavatkozáshoz egyetlen alkalom

• a kezelt fogfelület úgy néz ki, mint az egészséges, eltűnnek a fehér foltok

Az ICON eljárás biztonságos, egyszerű, gyors, hatékony.

A legújabb technológia, ami segíthet Önnek újra önfeledten mosolyogni! Ha kezelésünkkel kapcsolatban további kérdése lenne, keressen minket bizalommal!

Fogszakorvosaink hivatalosan képzik, intézményi keretek között oktatják a jövő fogorvosait. Nem csak magas szakmai tapasztalattal várjuk, hanem korszerű diagnosztikai eszközökkel, teljes körű konzultációval, mindezt nyugodt és barátságos környezetben. Kezeléseink alatti fájdalommentességre 100%-os garanciát vállalunk. Ez nem reklámszöveg, ez nálunk szakmai hitvallás.

Legyenek Önnek is ellenállhatatlan és egészséges mosolya!