Fájdalommentességi garancia

Fogászati Központunk nem csak az általa nyújtott kezelésekre vállal garanciát, hanem a beavatkozásink fájdalommenteségére is! Szeretnénk, ha Ön 100%-ig elégedett lenne, és örömmel venné igénybe szolgáltatásainkat! Rendelőkben 4x hatékonyabb érzéstelenítőt használunk, mint az átlag injekciók. Még a beadását sem fogja érezni, hiszen a tűszúrás előtt gyümölcs-, vagy mentolízű érzéstelenítőt használunk ínyére.

Fogászati központunkban csak akkor kezdünk bele bármilyen beavatkozásba, ha biztosak vagyunk abban, hogy Önnek semmi sem lesz kellemetlen!

Garanciális feltételek

Az Andrássy Dental Fogászati Központ kizárólag a rendelőnkben dolgozó fogszakorvosok által elvégzett fogászati kezelésekre, beavatkozásokra és az általuk átadott munkákra vállal garanciát. A garancia az átadott fogpótlás, fogászati munka kijavítására, esetleg újbóli elkészítésére szól. A garancia nem vonatkozik az utazásra, szállásra, tartózkodásra, illetve egyéb módon felmerülő költségekre.

A garancia érvényességének feltétele, hogy Ön:

• Fogait megfelelően ápolja, a kezelőorvosa által ismertetett szájhigiéniás előírásokat folyamatosan betartsa,
  • Kezelőorvosa által előírt ingyenes ellenőrzéseken (6 havonta vagy évente) fogászati rendelőnkben megjelenjen,
  • Legkésőbb 30 napon belül elvégeztesse azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés), amelyeket kezelőorvosa javasol

A garancia azonban nem terjed ki:

• A kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre, és azok következményeire,
  • Extrém igénybevétel (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) következtében kialakult károsodásokra,
  • Rendellenes használatból eredő károsodásokra, baleseti fogmű-sérülésre,
  • A fogművek azon károsodásokra, amelyeket más, nem rendelőnkben dolgozó személy (pl.: fogorvos, fogtechnikus) már javítani próbált.

Ha kérdése van garanciáinkkal kapcsolatban, kérjük lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink bármelyikén.