Bölcsességfog eltávolítás

A “fogászati mumus”: a bölcsességfog

Ki ne hallott volna már borzasztó történeteket a fogászati “mumusról” a bölcsességfogról. Horrorba illő, fájdalmas foghúzások, hónapokig tartó kínlódás és kálvária…

Klinikánkon ezeken csak mosolygunk, hiszen szakképzett csapatunk a kezelés alatti fájdalommentességre 100%-os garanciát vállal. Ez nem reklámszöveg, ez nálunk szakmai hitvallás. Magabiztosan hangzik?

Nem véletlen: az Andrássy Dental szájsebészei hivatalosan képzik, intézményi keretek között oktatják a jövő szájsebészeit.

Készen áll leszámolni a bölcsességfogak okozta problémákkal?

s

GYAKORI HIBA #1

Gyanakszunk, de nem térképezzük fel a helyzetet. “Majd lesz valahogy, most nincs nagy gond.”

s

GYAKORI HIBA #1

Korábbi konzultáció / panoráma röntgen alapján már tudjuk, hogy idővel közbe kell avatkozni, de halogatjuk a kezelést. “Gond van, de ráérek segítséghez fordulni.”

A feltérképezés hiánya és a halogatás egyenes út a drasztikus következményekhez, mint például:

• tolják a fogakat, és rendezetlenné teszik a fogsort
  • nem megfelelő irányban nőnek
  • részlegesen nőnek ki, ezzel ínygyulladást vagy állkapocsizületi panaszokat okoznak
  • károsítják a mellettük lévő, ép fogakat
  • fájdalmat okoznak

A kivárás nem bölcs döntés, hiszen a következmények idővel roppant súlyossá válhatnak! Ne bízza mosolyát és egészségét a véletlenre, foglalja le időpontját, akár MOST!

Hogyan tovább?

2. NINCS ORVOSI “BLABLA”

Alapos konzultációval kezdünk és érthetően átbeszélünk MINDENT, amire kíváncsi. Átlátható kezelési terv, folyamatos kapcsolat, ebben hiszünk.

3. NINCS FÖLÖSLEGES, HOSSZÚ LÁBADOZÁS

Innovatív diagnosztikai rendszereink azonnal “nyakon csípik” problémáját, így szakértőink könnyűszerrel választják a leghatékonyabb megoldást az Ön számára. Fogorvosaink csak a legmodernebb eszközökkel kezelnek.

4. NINCS TORTÚRA

Kezeléseink teljes mértékben fájdalom nélkül zajlanak, és oldott, félelemmentes hangulatban telnek. Tesztelt és bizonyított módszerekkel várjuk, ezt garantáljuk!

5. NEM HAGYJUK MAGÁRA

A gyógyulási időszakban végig figyelünk Önre, minden fontos teendőről tájékoztatjuk és végigkísérjük az egyes folyamatokon. Jár a díjmentes varratszedés és kontroll, nincs semmi plusz vagy rejtett költség a kezelést követően.

NA, DE MI AZ 1. LÉPÉS?

Az első lépés a teljes gyógyulásához, hogy foglalja le időpontját, akár AZONNAL! Szabaduljon meg problémájától minél hamarabb, mi készen állunk a megoldásra!

Óvja meg Ön is fogai egészségét, forduljon hozzánk bizalommal!