Előzze meg a katasztrófát: fektessen a mosolyába!

Most csak 6.990 ft-ért!

Az utóbbi időben szégyelli mosolyát? Elszíneződött, szürke vagy fakóak lettek fogai?

Kellemetlen, rossz a lehelete? Véreset köp fogmosásnál? Mindkettőt okozhatja a lerakódott fogkő. Végállomás? A figyelmen kívül hagyott panaszok könnyen vezethetnek fogszuvasodáshoz, ínygyulladáshoz és drasztikus esetben, akár fogvesztéshez is!

Ez persze nem fordulhat elő azokkal, akik az Andrássy Dental fájdalommentes, ultrahangos fogkő eltávolításán vesznek részt. Foglalja le saját időpontját: kedvezményes ajánlatok, komplex csomagokban, limitált ideig!

Csomag tartalma:

• Állapotfelmérés
  •  Ultrahangos fogkő eltávolítás mindkét fogívről
  •  Polírozás speciális, fogzománcot kímélő polírozó pasztával

Minden tudatos páciensnek ajánljuk, mert…

• GYORS ÉS HATÉKONY: Szakképzett dentálhigiénikusaink modern, ultrahangos depurátorral dolgoznak. Az eszköz gyakorlatilag lerobbantja a fogkövet a fogak felszínéről, anélkül, hogy károsítaná a fogzománc felületét.
  • KÍMÉLETES: Minden szempontból: ahogy fentebb írtuk, a modern eszközök és a szakértői használat következtében nemcsak, hogy a fogzománc nem sérül, de maga a kezelés is teljesen fájdalommentes.
  • FEHÉRÍTŐ HATÁS: A fogkő eltávolítás után ízesített pasztával polírozzuk le fogait. Az eredmény azonnali: a keletkezett sima felületre sokkal nehezebben rakódik le a lepedék és a polírozásnak köszönhetően – ha csak kevésbé is, olyan tartósan és mértékben, mint egy célzott fogfehérítésnél, mégis – fogai láthatóan fehérebbé válnak az eredeti állapothoz képest!
  • ALAP: Ez a megkövesedett, baktériumokat tartalmazó lerakódás, olyan helyeken üti fel a fejét, ahol fogai hétköznapi tisztítása nehézkes vagy egyáltalán nem kivitelezhető. Sokan könnyelműen kezelik, ám a fogkő lassú, de mohó: folyamatos jelenléte egyszerűen megeszi a fogait, ezért a fogkőeltávolítás: ALAP!

Fogkő kivétel nélkül mindenkinél képződik, csak a mennyisége eltérő. Eltávolítása minden esetben és legalább félévente egyszer javasolt! Foglalja le saját időpontját, akár MOST!

Egy mosoly, akkor az igazi, ha nem csak szép, de egészséges is!

A kezelés végén nyugodtan kérdezhet, dentálhigiénikusaink szívesen válaszolnak, sőt megmutatják a leghatékonyabb fogápolási technikákat, a fogkefe, fogselyem és szájzuhany helyes használatát is.

Óvja meg Ön is fogai egészségét, forduljon hozzánk bizalommal!